Proč nakupovat u nás?
Poštovné nad 1000 Kč ZDARMA!
DÁREK ke každému nákupu nad 1000 Kč
SLEVA na celý sortiment 5 %
Většinu zboží máme trvale SKLADEM!
Možnost vrácení zboží do 20 dnů
Záruka 3 roky a pozáruční servis
Packa

O nákupu


Doprava

Doprava

Poštovné je zdarma, to platí pro objednávky nad 1000 Kč a doručení v rámci ČR. V případě nákupu do 1000 Kč se ůčtuje poštovné ve výši 120 Kč. Poštovné na Slovensko činí 150 kč. Zboží Vám bude doručení kurýrni společností PPL následující den po odesláni.
Jak nakupovat

Jak nakupovat?

Vámi zvolené zboží vložte do košíku, pokud již o nic dalšího nemáte zájem klikněte na přejít k pokladně a dokončete objednávku. Pečlivě vypište fakturační a v případě odlišnosti i dodací adresu. Objednávka je závazna a je ji možno zrušit do 3 hodin od podání. Zboží Vám bude doručeno kurýrni společnoti PPL. Informace o odeslání Vám příjde na e-mail spolu s číslem zásilky.
Proč u nás

Proč u nás ?

Nakupujte u nás! Proč? Nabizíme poštovné zdarma, ke každému nákupu dárek zdarma, rychlé doručení, 20 denní lhůtu pro vráceni zboží bez udání důvodu. Zárověn poskytujeme telefonickou a e-mailovou technickou podporu, velké množství příslušenství a náhradních dílu. Poštovné zdarma a platí pro objednávky nad 1000 Kč, pokud Váš nákup nedosáhne této částy bude Vám učtováno poštovné 120 Kč. Dárek rovněž platí pro objednávky nad 1000 Kč.
Proč u nás

Ochrana dat

Provozovatel internetového obchodu www.elektricke-obojky.cz se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Vaše osobní údaje budou dle zákona přísně zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a Vámi. Zpracování a nakládání s osobními údaji probíhá v souladu se zákonem 101/2000 Sb. na ochranu osobních dat.
Proč u nás

Záruka a vráceni zboží

Garantujeme Vám možnost vráceni zboží bez udání důvodu do 20 dnů od nákupu, zboží musí být nepoužité! V případě vráceni zboží Vám bude vyplacena částka na bankovní účet (hotově nebo složenou vyplacení není možné). Zboží musí být nepoužité a kompletní, v případě, že tomu tak nebude, zboží nebude moci být vráceno nebo vrácena částka se sníží o náklady na kompletaci výrobku do původního stavu. Peníze vracíme výhradně na bankovní účet.
Packa

Obchodní podmínky


Ochrana osobních údajů

I. Základní ustanovení

1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je ONNET SHOP s.r.o IČ 28586697 se sídlem Na Dolinách 109 735 62 Český Těšín (dále jen: „správce“). 2. Kontaktní údaje správce jsou adresa: obchod@elektricke-obojky.cz telefon: 773 635 902

3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

• plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,

• oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů, výzkumu spokojenosti viz. odst. IX) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,

• Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

2. Účelem zpracování osobních údajů je

• vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,

• zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. Pokud by docházelo k automatickému individuálnímu rozhodování byl vyžádán s takovým zpracováním výslovný souhlas.

IV. Doba uchovávání údajů

1. Správce uchovává osobní údaje

• po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).

2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1. Příjemci osobních údajů jsou osoby

• podílející se na dodání zboží (Česká pošta, DPD) / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,

• zajišťující marketingové služby.

2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

VI. Vaše práva

1. Za podmínek stanovených v GDPR máte

• právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR.

• právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.

• právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.

• právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR.

• právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

• právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.


Ceny zboží

Všechny ceny v našem ochodě jsou včetně DPH 21 %

Objednání zboží

Zákazník objednáním se zavazuje k odebráni produktu, který si zde v internetovém obchodě zakoupil. Musí rovněž uvést uplné dodací a kontaktní údaje.

Platba

Nakupující má možnost volit mezi platbou převodem, dobírkou a platbou hotově. Při volbě platby převodem může být zboží expedováno až po připsání požadované částky na náš účet. V případě dobírky za zboží zaplatíte hotově dopravci při předáni. Platba hotově je pro případ osobního odběru u nás na provozovně.

Vyřízení objednávky

O vyřízení objednávky se můžete informovat přímo na našich stránkách, telefonicky nebo e-mailem. My Vás o odeslání objednávky budete rovněž informovat. V případě nějakého problému s vyřízením objednávky Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.

Forma zásilky

Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložena faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu. Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud převezme zjevně poškozenou zásilku musí uplatňovat případnou reklamaci na přepravci.

Vráceni zboží - odstoupení od kupní smlouvy

Nabízíme Vám možnost vráceni zboží bez udání důvodu do 20 dnů !. Vrátit lze pouze zboží nepoužité, nejlépe v původním obalu. V případě, že zboží bude jevit známky užívání, mohou být od vrácené částky odečteny náklady na uvedení do původního stavu. Před odesláním zboží nás informujte telefonicky nebo e-mailem o skutečnosti, že odstupujete od kupní smlouvy.

Packa

Reklamace


Kam reklamaci zaslat?

V případě, že se k reklamaci rozhodnete informujte nás nejlépe e-mailem na obchod@elektricke-obojky.cz - předmět "reklamace", případně telefonicky na čísle 773 635 902.

Reklamace zasílejte nejlépe přímo na adresu servisu:

VNT electronics s.r.o.
Němčice 23
56118 Němčice u České Třebové

Co musí reklamace obsahovat?

Je třeba zaslat kompletní výrobek, ne jenom konkrétni reklamovanou část. K reklamaci připojte popis závady, kontakt na vás, kopii fakutury a záruční list.

Než pošlete zboží na reklamaci

V případě, že máte pocit, že zboží nefunguje a žádny z postupu v návode k použití nefunguje můžete zboží zaslat k reklamaci. Záruční lhůta je 36 měsícu. Datum počátku záruční doby naleznete na zadní straně záručního listu nebo na faktuře.

Něž zboží pošlete na reklamaci - pro D-control

Packa

Něž zboží pošlete na reklamaci - pro D-mute

Packa

Něž zboží pošlete na reklamaci - pro D-fence

Packa
Packa

Sledování objednávky


Doba dodání objednávky

Většinu objednávek vyřidíme ihned, to znamená pokud odešlete objedávku do 13:00 pravděpodobně bude ještě tentýž den odeslána, pokud ne tak následující pracovní den.

Kde zjistím číslo balíku

Číslo balíku je v případě odesláni zasláno na e-malovou adresu zadanou při objednáni. Pokud Vám takový e-mail nepřišel kontaktujte nás e-mailem: obchod@elektricke-obojky.cz nebo telefonem 775 725 902

Kde zjistím stav doručování balíku

Pokud již máte číslo balíku, stav zásilky zjistíte na adrese www.ppl.cz pod položkou "SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY"

O NÁS
PRODUKTY
ONNET SHOP s.r.o.